Lesmethode “Digital Marketing en E-commerce Expert”

Samengevat

  • Compleet met docentenboek, werkboek, presentaties en toetsmateriaal.
  • Ondersteunend webportaal met aanvullende informatie voor student en docent.
  • Flexibel inzetbaar, voor zowel de inhoud als de lesprogrammering.
  • Alle lessen zijn een mix van theorie en praktijkopdrachten.
  • Deze methode wordt regelmatig vernieuwd (met nieuw ISBN nummer) en is daarom altijd actueel!
  • Digitaal toetsen beschikbaar.
Digital marketing en e-commerce expert

Inhoud theorieboek

Hieronder een compact overzicht van de inhoud van het theorieboek.

  • Customer Journey
  • Multi-, cross- en omnichannel
  • E-commerce
  • Website usability
  • SEO en SEA
  • Hoe maak je een website vindbaar
  • Marketing automation
  • Personalisatie
  • De resultatenpagina
  • SERP features
  • Zoekwoorden toepassen
  • App marketing
  • Big data
  • Metadata
  • Content
  • Persona
  • Analytics
  • Black hat- Grey hat- White hat
  • Local search
  • Domeinnaam en Url
  • Linkbuilding
  • Internationale sites
  • Google tools
  • Mobile first
  • Email Marketing: De Nieuwsbrief
  • Http status code, HTML en CSS
  • Kennis bijhouden
  • Handige gratis tools

Specifieke kenmerken “Digital Marketing en E-commerce Expert”

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt inzicht in de mogelijkheden om de effectiviteit van applicaties te versterken door het toepassen van marketing automation technieken. Hij is in staat om voor opdrachtgevers bestaande digitale strategieën te analyseren en te adviseren over de verbetering ervan.

Wij adviseren deze methode te combineren met de methode WordPress + Woocommerce voor het MBO. In deze methode leert de student om met behulp van e professionele WordPress software een professionele webshop/site te maken.

  • Theorieboek
  • Werkboek
  • Docentenboek
  • Lesprogrammering
  • Toetsen en cesuur
  • PowerPoint presentaties voor alle lessen
  • Veel extra opdrachten via het lesportaal mijnedu.nl

Werkboek

Bij deze methode hoort het werkboek “Digital Marketing en E-commerce – Werkboek”. Dit werkboek dient apart te worden besteld.

802 Cov Werkboek Digital Marketing Expert 455 x 645

Vragen en toetsen

De vragen en toetsen bij deze methode zijn een mix van theorie- en aantrekkelijke praktijkopdrachten. Al het ondersteunende materiaal is beschikbaar op het portaal “mijnedu.nl”. Docenten en studenten krijgen hiervoor een eigen inlogcode.

Docententraining

Voor deze lesmethode is docententraining beschikbaar. Deze training is ook geschikt voor docenten die nog weinig ervaring hebben met het onderwerp Digital Marketing. Op de pagina docententraining vind je meer informatie hierover.

Onder voorbehoud van kleine wijzigingen.