Vakmanspecialist Ondernemer: Ik Onderneem!

Kenmerken van een praktische lesmethode voor Vakmanspecialist Ondernemer:

  • Compleet met presentaties en toetsmateriaal
  • Flexibel inzetbaar, voor zowel de inhoud als de lesprogrammering
  • Alle lessen zijn een mix van theorie en praktijkopdrachten
  • Crebo 25997
  • Volledig digitaal (ELO)
  • Deze module wordt gratis te beschikking gesteld bij het gebruik van de andere modules van deze methode
Vakspecialist Ondernemer. Ik Onderneem. Crebo 25997

Specifieke kenmerken module “Ik Onderneem!”

“Ik onderneem” is de eerste module of lesmethode bij de kwalificatie Vakmanspecialist ondernemer van het kwalificatiedossier “Ondernemerschap op basis van een vakspecialisatie”.

Edufocus heeft voor Vakman-ondernemer de volgende lesmethodes beschikbaar:

  • Ik onderneem!
  • Financieel plan en financieel beleid
  • Commercieel plan
  • Recht
  • Ondernemersplan

Over deze module:

De module “Ik onderneem!” is een algemene module en kan worden gezien als een introductie van onderwerpen die bij de vervolgmodules aan bod komen. Door te starten met “Ik onderneem!” krijgt de student een complete indruk van de reikwijdte van de kwalificatie en de verbanden tussen de verschillende onderwerpen. Alle lesmodules voor de opleiding Vakman Ondernemer zijn ondergebracht in de Elektronische Leer Omgeving (ELO) voor Ondernemerschap. Bij de verzilvering van een licentie voor één van de lesmethodes bij Vakman Ondernemer wordt ook toegang gegeven tot de module Ik onderneem!

Toetsen, certificaten en portfolio

Voor de methode zijn “Test je kennis” en formatieve toetsen beschikbaar. Elke behaalde toets wordt beloond met een certificaat dat aan het portfolio kan worden toegevoegd. Ook klassen-opdrachten en individuele opdrachten zijn volop aanwezig.

Volledig digitaal

De methode is volledig digitaal. Met behulp van een aangeschafte licentiecode hebben de studenten direct toegang tot de leeromgeving. Docenten kunnen zich melden voor een docenten account. Via het docenten account heeft de docent inzicht in de prestaties van de student.